martes, 18 de enero de 2011

OFERTA FEINA








L’Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears està buscant una persona per portar les tasques d’administració de l’entitat.

DEFINICIÓ DEL PERFIL

• Formació bàsica: AUXILIAR D’ADMINISTRACIÓ. És necessari tenir nocions bàsiques de treball amb suports informàtics, pàgines webs i comptabilitat.
• Es valorarà coneixement d’idiomes.
• Es valorarà experiència en l’àmbit d’administració i gestió d’entitats sense ànim de lucre.


Funcions professionals

- Administració i gestió de l’oficina i dels programes de l’entitat.
- Manteniment de l’arxiu i l’oficina de l’entitat.
- Atenció telefònica
- Actualització de les webs de l’entitat
- Suport a la comptabilitat
- Gestió dels enviaments i correu
- Preparació i seguiment de les activitats
- Gestió de la comunicació amb les persones associades
- Elaboració del butlletí informatiu i del recull de premsa
- Suport a la coordinació


Condicions contractuals

• Contracte laboral i alta a la seguretat social
• Categoria professional: administració
• 16 hores setmanals de dilluns a divendres
• Salari brut anual: Segons el conveni


Les persones interessades poden enviar el seu currículum a coordinacioprojectes@apfcib.org fins el 25 de gener.